Tom around the world: Maui, only 7 weeks left - Reisverslag uit Kahului, Verenigde Staten van Tom - WaarBenJij.nu Tom around the world: Maui, only 7 weeks left - Reisverslag uit Kahului, Verenigde Staten van Tom - WaarBenJij.nu

Tom around the world: Maui, only 7 weeks left

Blijf op de hoogte en volg Tom

12 December 2013 | Verenigde Staten, Kahului

Pff.. alweer even geleden..

De laatste paar weken ben ik erg stil geweest op ‘waarbenjij.nu’. Ik heb hier eigenlijk geen excuus voor behalve dan dat ik de tijd van mijn leven heb. Stage is fantastisch en de opdrachten voor de HAN liggen ook eindelijk weer op schema. Inmiddels ben ik ook helemaal geïntegreerd in de Maui levensstijl. Oftewel vroeg naar bed, en vroeg opstaan. Veel sporten (makkelijk 5 á 6 keer per week) en tevens is happy hour op vrijdag een gewoonte. Het feit dat het ook hier winter is, is maar weinig van te merken. Ik ga nog steeds iedere dag in me korte broek op pad en loop ook in de avonduren vaak nog zonder shirt rond. Het enige wat nog ontbreekt in mijn verzameling van avonturen is de commando trail. Inmiddels heb ik gelukkig wel een gids gevonden die gek genoeg is om mij en Simon mee te nemen. De tocht zal ons door watervallen en grotten meenemen en natuurlijk hier en daar een sprongetje het water in van een meter of 10/15. Oftewel niet nadenken maar doen! Ik kan in ieder geval niet wachten, en zal uitgebreid verslag doen als ik het avontuur heb afgesloten. Verder is er....

“Een tijd van komen en een tijd van gaan” (zoals Fred dat altijd zo mooi kan zeggen)

Terwijl ik aan het tellen was hoeveel dagen ik al op Hawaii was (100 nog wat), kwam ik ook tot de realisatie dat het avontuur bijna voorbij was. Ik heb bergen beklommen, valleien verkent, in me hangmat op het strand geslapen en nog zoveel meer! Al deze dingen heb ik ook met de meest toffe mensen gedaan. Ik zou er bijna sentimenteel van worden... bijna.. want het avontuur is nog niet voorbij. Met nog 7 weken voor de boeg wil ik het beste van iedere dag gaan maken (alsof ik dat niet al deed, haha)!


Tevens wil ik even een bedankje de deur uitsmijten naar Mark en Giel. Niet iedereen kan zeggen dat zijn vrienden hem tot aan de andere kant van de wereld volgen. Zou zouden inmiddels beter moeten weten ;)

  • 12 December 2013 - 15:49

    Togibo:

    Hee Tom, I've seen the films and read the story's on the Internet about the Commando trail. Should be losts of fun. Don't forget your first aid kit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Actief sinds 26 Juli 2013
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 16793

Voorgaande reizen:

14 September 2021 - 20 September 2021

Time to split

11 Augustus 2017 - 01 Oktober 2017

The quest for the El Dorado Ananas

11 November 2016 - 13 November 2016

Schotland

08 Oktober 2016 - 14 Oktober 2016

Oosterse avonturen

08 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Sziget festival 2016

02 September 2013 - 07 Februari 2014

Tom around the world: Maui, US

26 Juli 2013 - 24 Augustus 2013

Tom around the world: Vietnam

Landen bezocht: