De Schotse slag, deel III - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Tom - WaarBenJij.nu De Schotse slag, deel III - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Tom - WaarBenJij.nu

De Schotse slag, deel III

Blijf op de hoogte en volg Tom

13 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

"De Schotse slag, deel III"

Rock en roll muziek galmt door de kamer wanneer de vier heren op de vijfde verdieping wakker worden. Het Is 10:00 en tijd om uit te checken. De avond ervoor heeft duidelijk haar sporen achter gelaten. Op de grond liggen de feest items en kledingstukken Bijna strategisch verspreid. Het zou met het huidige aantal tijgers (flinke katers) een grote uitdaging zijn om iedereen binnen één uur paraat te hebben staan. Vandaag Is onze laatste dag in de Schotse landen. We besluiten ons te focussen op vooral primair behoeften. Voedsel..

Gefrituurde marsen en zakken vol ingewanden vliegen door de keuken wanneer ons gezelschap neerstrijkt in een lokale diner. Het lieve maar geschrokken personeel kan slechts toekijken hoe onze groep het ene na het andere gerecht verslindt (de geruchten gaan dat er zelfs gehuild Is in de keuken).

Drinken Is voor jongetjes en zuipen voor mannen. Maar na de tweedaagse veldtocht waren we vooral blij dat niemand (ernstig) gewond Was geraakt en we nog rustig allemaal een biertje konden drinken. De stalen blauwe vogel wacht.

Het afscheid op schiphol Was gevuld met emotie. "En nu oprotten!" schreeuwde één van de jongens. Terwijl ik wegloop zie ik een klein traantje rollen. Zoals een wijs iemand ooit zei: "er Is een tijd van komen en een tijd van gaan".