Daar sta je dan... (PART V) - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Tom - WaarBenJij.nu Daar sta je dan... (PART V) - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Tom - WaarBenJij.nu

Daar sta je dan... (PART V)

Blijf op de hoogte en volg Tom

21 Augustus 2016 | Hongarije, Boedapest

Dag 5 dus. Het festival laat inmiddels onmiskenbaar zijn sporen na. De misère is met name te herkennen aan het raspende gegorgel dat onze stembanden voortbrengt. De eerste zonnestralen zorgen echter andermaal voor hernieuwde energie. Baywatch-dag is aangebroken. Bazuingeschal.

De heer Verbiesen verschijnt dan ook triomfantelijk in zijn rode latex badpak. Parmantig loopt hij rond in het appartement; een aanblik om u tegen te zeggen.
Tim kana(ba)liseert The Hoff door zijn borsthaar grijs te verven. Kemna denkt nog steeds dat Airwolf het TV-thema du jour Is.

Willem aait trots over de boomerangtrompet. Wellinga probeerde er meermaals vanaf te komen (maar echt), maar de blonde Hongaarse fauna apporteerde de gele klaroen telkenmale.

De thee Is op in het appartement, tijd om op het festivalterrein naar John Coffey te gaan kijken. Allereerst pakken we wat jeugdsentiment mee; sum41 zijn na 25 jaar nog steeds boos op hun ouders. Op de vlammende vlakte doen we het stof opstijgen wanneer we Kemna katapulteren richting de eerste rij. Omdat we de rest van het publiek niet vertrouwen stutten we onze surfende Sander met de stormram en rondvliegende ellebogen. De voormalige pubers spreiden hun spekkige tetten tentoon. Gatver.

De ontmaagding van Kemna en Sanchito Was een ruige ervaring. Het deed soms pijn, maar ze lieten de circulaire bewegingen gewoon over zich heenkomen. De apotheose volgde hard en onstuimig, het gebeuk tegen de muur Was tot in Jaruzalem te horen.
De derde helft van het flunkybal tegen het eerste van Hamburg leverde de eerste overwinning op. Willem vierde het door eens geen halve liter het publiek in te schoppen. De roes der victorie kon zelfs door David Guetta niet verpest worden. Raise the penis banner!

Tim en Zeegers zijn ook onvrijwillig op avontuur geweest. De rest kwijt raken zonder geld of telefoon maakte deze heren gelukkig niets uit. Ze waren dronken en omringd door vrouwelijk schoon. Maar uiteindelijk werden minuten, uren en euro's, centen. We zouden graag vertellen wat er vervolgens gebeurde, maar de combinatie van flessen wodka en flunkybal heeft de harde schijf permanent gewist zoals alleen magnetrons en boormachines kunnen.